Nystart, en ny början.

Hej! 

Jag heter Ida Johansson och bor i den lilla staden Hjo med mina nära och kära. Jag är en mycket fotointresserad brud som kan sitta i timmar bara för att vänta på den perfekta bilden. När jag inte ängnar till till mitt stora intresse umgås jag mycket med mina vänner och min pojkvän.

-

Tanken med denna blogg är den att ni som läser ska få inspration till er egen fotografering och jag kommer dela med mig om min framtidsdröm nämligen att bli Djurfotograf. Även visa upp mina fotograferings jobb jag utför och ge tips och ideér till dig som fotograf! Jag hoppas ni verkligen uppskattar detta också hoppas vi på det bästa med denna blogg.

-


Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2012-12-14 @ 20:07:41 / URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback