Maine coon project #5 sista avsnittet!

Sen uppdatering för sista avsinittet av Maine coon project.
Nu har kattungarna flyttat til sina nya hem och vi får hoppas att de alla får det bra.
Jag själv hoppas att få fotografier på dom små liven under deras tid hos sina nya ägare.
-
Har även skaffat mig en ny desing som jag kommer köra på ett tag.
Nu ska jag gå ut på en riktig lång promenad i kylan, ha det bra!
 
 
 
 Quivira's Young
 Quivira's Brave
 Quivira's Sweet
 Quivira's Wild
Och tillsist har vi alla dom små på ett gruppfotograf.
Som sagt kommer jag sakna dessa godigar och allt arbete och trix som har uppstått under fotograferingarna tilllsammans med dom.
Och hoppas verkligen att jag får fotografera vidare nästa kull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback