Tired of School.

Som rubriken lyder, har ingen ork alls för skolan och skolarbeten.
Fast ändå sitter jag här men min engelska power ponit, JAG ÄR OMÖJLIG!
-
Hälsade även på mina gamla vänner på lilla praktiska, härligt att träffa er igen flickor!
Annars rullar livet på i sin vanliga takt. Funderar starkt på att starta ett UF. Men det ligger mycket tanke bakom detta.
Men jag vill börja göra något jag drivs framåt på, något som visar att jag är bra på någonting. För just nu känns det bara som jag driver runt i samma spår.
På lördag blir det kattfotografering så håll utsick efter MAINE COON PROJECT #4 nästa vecka!
Har även skickat efter lite beställningar av en fotografering som en kund vill ha, kommer hem i veckan för hoppningsvis.
Det går bra nu.
 
En bild på mitt skolarbete, bara för att jag är kass på att gå ut och ta kort nu förtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback